beyzzsenturkk_ merhaba kızlar sizce gebelik var mıdır🌸daha cok erken ama ben dayanamadım 20si icin kan vermeyi bekliyorum 🙂
alparslan14subat beyzzsenturkk_ bildiğin ikinci çizgi silik çıkmış ki sanki çok yeni daha Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻
beyzzsenturkk_ suhedaaaaa sanki bende görüyor gibiyim🥹 kan vermek icin sabırsızlanıyorum 2,5 yıl sonra tekrardan anne baba olmak istiyoruz cok heyecanlıyım💗
suhedaaaaa beyzzsenturkk_ Seni anmıştık bir yerde bir arkadaşımla, tekrar gelmene çok sevindim bu arada 🫶 Umarım vardır, Rabbim gönlünüzdekini hakkınızda hayırlı eylesin tez vakitte 💖
beyzzsenturkk_ suhedaaaaa cok sevindimm🥹 allah sağlıklı bir bebek nasip etsin baska hic bir sey istemiyorum simdiden hevesi sardı icimi♥️ tesekkur ederim🫶🏻
beyzzsenturkk_ Prenses_Liya o kadar uzun zaman oldu ki🥹 gercekten var mı yok mu anlayamıyorum kan vermek icin sabırsızlanıyorum bir yandan da bu kadar hevesli oldugum icin korkuyorum 💕
beyzzsenturkk_ alparslan14subat evet chatgpt ile planladık yaklasık 9 gün olmuş 20si icin kan verebilirsin dedi bu testi de belki silik cıkabilir dedigi icin yapmıstım su an bekliyorum hala emin değilim 🥹🫶🏻
beyzzsenturkk_ alparslan14subat 20si gibi regl olmam lazım işte 21inde kesin çıkar dedi chat kan vericem o zaman işte🥹
beyzzsenturkk_ Mommyhann evet cok cok az görünüyor o yüzden hevesimi tutuyorum su an ama bu bile mutlu ediyor
beyzzsenturkk_ Mommyhann gecen ay 24ünde regl oldum bu ay 21-22si gibi olucam geçmesini mi beklesem erken mi kan versem kaç çıkarsa net hamileyimdir daha önce kızımda kan vermemiştim
Mommyhann beyzzsenturkk_ ben 3 gün kala verdiğimde 249 cıkmıştı 20 sinde falan verseniz cıkar bence heryerin değeri farklı oluyor ama değerin üstüne cıkarsa hamilesinizdir ama muhtemelen var
alparslan14subat beyzzsenturkk_ erken gebelik testi ile öğrenmiştim ben oğlumu adetime daha vardı nerde ise 10 gün kandada çıkıyor ki şu an bile verseniz idrara geçtiği an kanada geçiyor hormon seviyesi hemen benim kandada çıkmıştı