Arkadaşlar merhaba bebeğim şuan 7200 gram Prima marka bez kullanıyorum gayet memnunum fakat bez kalçasında iz yapıyor 2 numara kullanıyordum acaba sıkıyor my diye düşündüm 3 numaraya geçtim bu bezde 6 kilo 10 kilo arası gayet bizim kilomuza uygun ama yine iz oluyor bacaklarında kalçasında bez izi bu neden olur böyle sorun yaşayan var mı ?