busraaa1c ben kullanıyorum 1 yaşına geldi kızım 40 günlükken başladım ben zyland ile basladim kanama yapti Qlairista kullanıyorum şuan gayet memnunum tek korunma ile ilerliyoruz ek bir sey yok kontrol icin de gittim doktor koruması şuan çok iyi demişti