Kbra89 Kullandığınız memnun kaldığınız tadı güzel köpüğü bol olan kahve makinesi varsa tavsiye ettiklerinizi yazar mısınız
Acemiannecik Kbra89 canim onerebilecegim yok ama asla alma diyebilecegim. Korkmazin renkli serisi 🤣🤣 kahveyi yakıyor ve de hicbir zaman köpüklü olmuyor ☝️
Kbra89 Acemiannecik sağol canım dikkate alacağım bunu ☺️Aslında tip olarak en gözüme onlar çarptı şık duruyor ama kullanana danışmakta fayda var diye buraya yazdım iyi ki de sizlere sordum☺️
Sarisin Kbra89 Arçelik kullanıyorum kahveyi çok güzel yapıyo fakat cezvesinde mi sorun ben de mi çözemedim çok dökülüyor fincana koyarken
NaimeYilmaz Buyrun💁🏼♀️😁 [](https://hizliresim.com/dMWkpn)
biryavuzkusu Kbra89 bende arçelik kullanıyorum tekli olandan biraz küçük 3 fincan alıyor küçük fincanlarla. Biraz büyük fincan olsa 2 tane. Tadı güzel ama 4 kişiye iki kerede yapıyorum o sıkıntı
espalp Kbra89 Tefal metal gri olanı kullanıyorum coffee expert. Ağır pişiriyor birçok makineye göre ama cezve lezzeti veriyor çok memnunum bu yüzden.