aysglclk 9 aylıkken işe başlamıştım, öğleye kadar çalışıyordum. Benimde annem bakmıştı. Öğleye kadar olsa da süt bırakıyordum ve genellikle içiyordu. Aslına bakarsanız o acıkma değil de anneyi özleme, özlem giderme biçimi oluyordu. 1 yaşından sonra bile ben hep bıraktım, sağdım. Sizin çalışma saatiniz çok uzun, bence mutlaka bırakın.