edaasell Kızlar cuma günü 10 saatlik yola çıkıcaz dışardan yemeği pek sevmiyorum artı kalabalığız bir de yolda bozulmıcak neler yapabilirim ?
coldplayy edaasell Bayatlamayan kurabiyeler ( çörek otlu tuzlu ve fındıklı tarçınlı minik ) benim favorilerim. Ben genellikle yolculuğa puf poğaça da yapıyorum, kızım çok seviyor.
tonymontana edaasell kakaolu kek her zaman iyidir sekerin mi dustu aciktin mi hop ye ve kendine gel😂 boberk ve tuzlu kurabiye de guzel olur termosa da kahve ya da cay koyarsiniz
Tatlican edaasell Ben akşamdan açma gibi bir börek yaptım sabah 4 te yola çıktık 10 da yedik harikaydı. Açma poğaca da güzel olur. Başka fazlada ugraşma biz 6 kişiydik 9 saat gittik. Öglen otelde yedik
edaasell Kitsu bu poğaçayı şimdi yapsam cuma sabah çıkmadan pişirsem olurmu acaba buzlukta saklanıyor mu ?
Kitsu edaasell bence bir şey olmaz aşırı kolay poğaça o yüzden hep anlık yaptım ben. Mayaydi beklmeydi yok
selamunkavlen edaasell sigara böreği dökülmez yemesi kolay olur yanına salatalık zeytin çay 1 er browni intense soğuk kahve cips akşam için bir fikrim yok 🥲
edaasell selamunkavlen sadece eşimle olsak bu menü tam bizlik 😂 ama babam falan da olucak babam bu menüyü beğenmeyebilir 😅