Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 gun sonra 4 aylık olcak son 15 gündür mamaya başladık normalde bebeğim günde 2 3 kere kaka yapardı anne sütü alırken şuan hem anne sütü hem mama takviyesi olarak devam ediyoruz kakasını bazen gün içinde yapmiyo kabız mi acaba mama aptamil kullanıyoruz doktor tavsiyesiyle 1 2 gün yapmadığı oluyo normal mi doktora sorduğumda 4 5 gün yapmayabilir normal dedi ama bana 4 5 gün kaka yapmaması normal gelmedi sizde durumlar nasıl