ekins Merhaba, Bebeğim 1 ay 20 günlük yaklaşık 7-8 saatte 2 kere kaka 5-6 kere kaka ve çok çok çok sayıda pırt yaptı. Çiş sayısı çok az değil mi sizcede? Emmesi de güzel bilemedim korkmalı mıyım napıcamı şaşırdım
Unicorn67 ekins evet çiş sayısı az anladığım kadarıyla doğduğundan emin olun bebeğiniz kız mı erkek mi
melipol ekins Aynı durumu yaşamıştım. Sütünüzü sağın ilk önce kontrol edin. Yeterli değil ise gün içinde mama takviyeyi kullanın. Benim sütüm yeterliydi ama bebeğim çok uzun emmiyordu mama takviyesi kullandım. Günde bir kere veriyordum daha sonra günde ikiye çıkardım. Yine siz doktorunuza da danışabilirsiniz.
deryasay ekins benimde gece 4-5 saat hiç yapmamış iki bezide neredeyse kuruydu ama biberonla süt verdim doymaması imkansız yani bitiremiyor bile bazen . Bazen terle de atıyorlar benimki çok terliyor ama bilemedim kilo alımı iyiydi ay kontrolünde 1 hafta önce gittik ama çişi Çok yapmıyor sebebini anlamıyorum kakası daha fazla bizim
Unicorn67 ekins genital bölgesinde kapanma olabilir benimde kızım var bir kaç kere başımıza geldi bu durumdan dolayı idrar yapamuyorlar bir doktora sorun derim aile hekimine bile gitseniz anlar
ekins Unicorn67 aaa o nedir ki hemen acile gitmelimiyim? Sabahı bekliyimmi napyıyım doktoruna yazdım az önce cevap vermedi daha
Unicorn67 ekins sabahı bekleyebilirsiniz sakin olun bizim doktorumuz zeytin yağı önermişti o bölgeye kulak cubuguyla sürdük düzeldi yani kız bebeklerde oluyormuş bu durum ıslak mendil kullanımından v.s kaynaklı ama endişelenmeyin öyle birşey varsa çözümü var belkide d3gildir ama benim bebeğiminde cisli bez sayısı düşüyordu bu durumdan dolayı
Unicorn67 ekins her 2 saatte bir emziriyormusunuz ? Aksatmayin takip edin altta yazmışsınız süt oraniniz yeterli gibi suya ihtiyacı yok zaten bol bol emzirin siz yinede yarın da doktora götürmenizi öneririm başka bir problemde olabilir
ekins Unicorn67 evet gündüzleri her ağladığında yarım saat bazen bi saat bazen 2 saat geceleri max 3 saatte bir
ekins Unicorn67 endişelenme kakayla çıkıyodur çişi sen farketmiyosundur dedi ve sabaha kadar sadece bir bez taşana kadar çişlenmişti yani bütün üstü başı çişli uyandı bez fulldu ama diğer bezlerde yine çiş yoktu anlamadım ya çok dengesiz. Emiyoda yani kusana kadar emziriyorum çocuğu
ekins Unicorn67 endişelenme kakayla çıkıyodur çişi sen farketmiyosundur dedi ve sabaha kadar sadece bir bez taşana kadar çişlenmişti yani bütün üstü başı çişli uyandı bez fulldu ama diğer bezlerde yine çiş yoktu anlamadım ya çok dengesiz. Emiyoda yani kusana kadar emziriyorum çocuğu
Unicorn67 ekins doktor öyle dediyse normaldir canım ya yinede takip et 2.ay yine kontrole götürsün zaten bakarlar
ekins deryasay bizimde aynı şekilde ama evimde tartı var geçen ayın 24 ünde 3700 çıkmış bugün 14 ü 20 gün olmuş 4630 çıktı