Yeni düzenlemeyle yapılan 6’lı karma aşı oldu dün bebeğim. Dün çok fark etmedik anlayamadık da ama bu sabah kalktığında bacağı kızarıktı. Gün içinde de kızarıklık biraz büyüdü ve iğnenim girdiği yer beyazlaştı. Bacağı da hafif şişti. Benzer bir durum yaşayan var mı? Çok tedirgin oldum üzüldüm de ayrıca