Ben bu tür şeyler hakkında pek konuşmam. Dinimizce inanırız tabi ama daha önce böyle şey başıma gelmedi. Kızlar lohusayken salonumun duvarına su sıçrar gibi izler belirdi. Başta borumu birşeymi dedik ama değildi. Sirkeyle silmiştik zor çıkmıştı.Hani dışardan su atılmış gibi sıçramalar. Aradan 2 yıl geçti. Bu hafta hem yatak odamın duvarına su sıçradı, (sumu artık onuda bilemiyorum) , hemde yine salona…biz evde değildik. Gelince gördük. Gurbetteyim, evime misafirde gelmiyor bu arada..Bunlar nedir başına gelen varmı? Tedirgin olmalımıyım? Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi. Dinen ne yapmam lazım