Benim bebeğimin de çok burnu tikaniyor. Bir buhar makinası aldım öncelikle. Kutuluk olmaması için. Serum fizyolojik su kullanıyorum ardından da nazikce burun temizleme aparti ile burnunu çekiyorum. Doktorum da bebeklerde bundan başka bir şey kullanamayacagimizi söyledi. Serum fizyolojigi günde 5-6 kez kullanabilirsin dedi tıkandıkça.