Kızlar merhaba, kendi sağlık problemlerimden dolayı emzirmeyi durdurmam gerek. Oğlum 6 aylık oldu . Son 1 aydır ufak tefek tadım öğün şeklinde yapıyoruz ama emmekten asla vazgeçmiyor. Emerek uyuyor. Nasıl bırakacağız bilmiyorum ve aşırı stres oldum. Zamana yayamıyorum maalesef çünkü tedaviye başlamam gerek yoksa çocuğuma bakamayacağım. Nasıl uyutacağımı da bilmiyorum ayakta sallama pış pış loş ışık her türlüsünü deniyorum sadece emerek uyuyo. Tavsiyesi olan var mı