8 ay 8 günlük. Normalde ek gıdası iyi gidiyordu 2.5 aydır sorun yaşamadık. Yaz için annemlere geldik pilav, tavuk vs derken kabız oldu.. 😔 4 gündür yapmıyordu bugun avuç içi kadar yaptı ama o da biraz zorla ve katı bir şekilde. Gün içinde yulaf, armut, kayısı, kabak verdim zeytinyağıyla su içti, zaten emiyor da… Başka ne yapabilirim tavsiyesi olan varsa sevinirim. Huzursuzluğu yoktu karnı da sert değil diye doktora götürmedim ama yarın da böyle devam.ederse götürsem mi emin olamadım da. 😔😔