Ağlıyor mu? Belki gazı olabilir bizim hiç gaz sıkıntımız olmadığı halde doğduğundan beri ek gıdadan sonra başladı. Uykuya geçiyor fakat ağlayarak uyanıp uyumuyordu bir gün gündüz çığlık çığlığa ağladı doktoruna gittik röntgen çekildi hep gaz dolmuş içi lavman yapıldı rahatladı. Dün gece de sayamadığım kadar çok uyandı, ağlayarak hemde. Diştendir dedim ağrı kesici verdim tedagil verdim yok yine gazmış fitil koydum kakasını yaptı rahatladı. Mızmızlanıyorsa veya ağlıyorsa diş veya gaz olabilir. Ha her bebek bebek illa katıla katıla ağlayacak diye de bir şey yok huzursuzlukta yapabilir. Tecrübelerime göre bunları söyleyebilirim