SGBBA bende aynısı oldu,doğum yaptığım doktora gittim genel anestezi verdiler bana,bende 1tane polip çıktı onu da kesip yaktı diye biliyorum operasyonla 10 dakika falan sürdü bir daha da olmadı şükür, bende ağrı da yapiyordu çocuğu zor kucağıma alıyordum ağrısından