papatya_panda Kızımın gazı var diye doktor coledon önerdi ama eşim eczanede sab simplex var diye onu almış bugün kullandık iyi mi aranızda kullanan var mı ?
ipekkusunannesi papatya_panda biogaia ile içeriği neredeyse aynı ben bulamadığım zaman sab simplex kullanıyordum gayet güzel
burcin8 papatya_panda Ben kullandım daha kötü oldu hep masaj duş ılık havlu koydum karnına falan öyle atlattık o süreci ama memnun kalan da var
deniz3523 Kızlar damlalar işe yaramıyor her markayı kullandık banamısın demedi. Doktorumuz 3 ay bunu çekecekseniz 3.ayda düzelecek dedi. Gerçekten de öyle oldu ama felaket zordu üc ay
burcin8 papatya_panda aynen öyle bol sabır masaj duş ılık havlu kiraz çekirdekli bel kemerinden fayda görenlerde varmış ben denemedim ama