1 ve 3 yaşlarında iki kızım var. Bazen küçük kızımı yıkarken büyüğü ben de banyo yapcam diyor. Büyük kızımı yıkarken küçük kızım bıraktığım yerden yanımıza gelebiliyor. İkisini aynı anda banyo sokmamda sakınca var mı emin olamıyorum. Eğer aynı anda banyo yapacaklarsa nasıl yapmalıyım?