Kbrysfslm İyi geceler güzel anneler Bana bir çözüm söyleyin ne olur delircemmm Kızım 1 buçuk yaşını geçti sadece emerek uyuyor çok yorulursa uyku saati çok geçerse öyle ağlaya ağlaya uyuya kalıyor Ben bu kızı nasıl uyutacağım Masal anlatırım yok Emzik yok Biberon yok Pışpışlama yok Dokunmak yok Kendini bir kasıyor ağlarken İli memeyi de emiyor artık bende yoruluyorum diyorum kendi kendine uyuya kalsın ama yoooookkkk
nesizade05 Kbrysfslm bir kaç ay daha dayan sonra memeden kes bacım en iyisi o başka çaresi yok maalesef .sonrasu o mutlu sen mutlu
aydinnnn01 Benim oğlum da 18 aylık memede uyuyor emzik tutmadı ayağımda sallayım dedim kendini yere atıyor , pış pış falan asla uyumaz . Emmeyi nasıl bıraktıracağım bırakırsa nasıl uykuya dalacak kara kara düşünüyorum
simal12 Kbrysfslm bn oğlumda dayanamadım emzik gibi kullanıyordu gece hiç uyumuyordu sürekli uyanıp iki fırt alıp uyuyordu gün içinde sürekli istiyordu 1 yaş 5 ayda kestim o kadar rahatladım ki uykusu düzene girdi çocuk kendine geldi
Kbrysfslm simal12 nasıl uyudu mesela ben şimdi gündüz bir uyku yapıyorum emerek uyuyor gündüz uykuyu bırakmak içinde çok erken nasıl uyuyacak mesela
simal12 Benim oğlumu ayağımda sallıyordum gece uyanınca sürüyordum zaten tadını beğenmediği için emmiyordu su veriyordum yatıyordu yada ayağımda sallıyordum sonra umudunu kesince bi kere uyanıyordu su içip yatıyordu