minikmisimben Geçen yıl biz alırken dükkana göre bile fiyatları kalitesi farklıydı sinir olmuştum 😒 eşofman alayım diyorum biri diyor okulla görüştük eşofman yok diğeri diyor var biri diyo şort etek yok bir bakıyorum herkes giydirmiş 🤣
kader539_ muazze geçen sene kızım 1.wınıfa başladığı için almıştık 400 tlydi sadece bir üst forma.bende akıllılık edip 2 kısa kol 2 uzun kol almıştım sizde almışken beden olarak kendi bedenini ve ayrıca 1 -2 beden daha büyük alın ki diğerlerini diğer seneler giysin her sene fiyatlar uçuyor .