duyguozgl1 Molfix mavi kullanıyorum 2 gündür her alt değiştirmemde yandan sızıntı oluyor delirmek üzereyim bugün bebeland aldım marketten oda aynı Bağlamamda sorun olsa dicem bu zamana kadar böyle bişey olmadı bebeğim mi çok idrar yapıyor anlamadım ya napıcam
duyguozgl1 1momm2baby 1 buçuk aylık ama bu beden kullandım geçen hafta böyle bir sorun yoktu iki gündür var
mirosgirl Aynısını bende yaşıyorum bugün üst üste 2 kere oldu yanlış mı bağladım diye kontrol ettim normaldi Elimde Prima da vardı onu kullanmaya başladım