duyguozgl1 Molfix mavi kullanıyorum 2 gündür her alt değiştirmemde yandan sızıntı oluyor delirmek üzereyim bugün bebeland aldım marketten oda aynı Bağlamamda sorun olsa dicem bu zamana kadar böyle bişey olmadı bebeğim mi çok idrar yapıyor anlamadım ya napıcam
murek 2 ay molfix kullandım her gece 3 4 kez kıyafet değiştirdim lanet ettim şuan primaya geçtim sabaha kadar değiştirmiyorum sıfır sızıntı