Ürün gelmedi dolandırıcı adamlar bir çok şikayetler düşmüş zaten kaç kişiye ürün göndermemişler adresleri bile yalanmış haritada görünmüyor ben siteden verdim baktım 3. Gün güya kargolayacaz dediler sonra telefona bakmadılar telefonları da değişti yine zaten sitede bakınca savcılığa gittim şikayetçi oldum zaten yani ne diyebilirim ki başka dolandırıcılar almayın sakınnnnn!!!!!!