Mihrimahbukrem
Kizlar iyi aksamlar ben sezeryan oldum 25 gun oldu bugun dunden beri belimde ignenin vuruldugu yer mi diyim bilemedim con degisim hafif egildigimde bi agri var bugun de adet agirismi dyim karnim cok degisik agrimaya basladi alt tarafim dikisim estetik ama şiş ve kizarik ne olabilir lutfen soylermisiniz