buseg16 kızlar normalde bebeğim bebelac gold yiyordu bayadan beri yemiyor bende kaşık maması yedireyim dedim en azından gece uyumadan önce zaten bi tek o zaman mama yiyordu kullanan ve memnun olan var mı