Bebeğim 3 aylıkken özel aşıları yapılacak ama merak ettiğim şeyler var. İki tane özel aşı yapılacak dedi doktoru 3. Ay kontrolünde. Aşılar her hastanede aynı fiyat mı? Gittiğimiz hastane biraz pahalı. Hastaneye göre fiyat fark ediyor mu acaba? Direkt hastanede mi yapılıyor yoksa eczaneden biz mi alıyoruz acaba