ddem_omer1 Merhaba anneler 7.5 aylık bir oğlum var bugün biraz dışarı çıktık şapka mont hepsi vardı tabi eve geldik biraz sonra seste kısıklık değişme böyle seetleşme oldu sizce hastamı oldu yada olacak çok korktum götürmeliyim hastaneye ateşi vs yok . ilk bebeğim biraz bilgisizim ondan tereddütüm şimdiden teşekkürler hepinize
Deletedmom_15 ddem_omer1 hemen götürmenize gerek yok, takipte kalın eğer huzursuzluğu ya da ateşi olursa bir çay kaşığı calpol verin, ateşi olur ve düşmezse, ya da kötü öksürüğe çevirirse mutlaka dr a götürün. Geçmiş olsun