Merhaba yaptıklarımın hepsini yazayım Hava nezblatörü içine sf veya ventonlin koyup veriyorum göğüsünü ve sırtını ılık zeytınyagı ile yağlayıp bir bez örtüyorum ayak altına bebek visiki sürüp corap giydiriyorum ve soğanı ortadan ikiye bölüp üzerine karanfil dikiyorum 5-6 adet yanına katıyprum yastgına nane damlası damlatıyprum eğer burnh açılmıuprsa da vikisten birazcık burun deliklerine yerleştiriyorum ve ibramin veriyorum tereyag pekmez limon karısımı da veriyorum bi problem yasamadım hiç