Kızımın bu sönestre tatilinde ayağı kırıldı. Çok minik bir kırıktı ama 1,5 ay alçıda kaldı. Alçı çıktı rapor bitti doktor yürüyebilir demesine rağmen kızım 1 hafta 10 gün daha yürümedi 10 yaşında bu arada. Onu yürütecem diye tansiyonumu çıkardım 37 haftalık doğum yaptım 😂😂 sonra zorla zorla bastırdık yürğttük ama baya zor ikna oldu