Bebeğim 1 hafta önce doğdu 5 gün küvezde kaldı 5 gün boyunca emzirmedim ve sütüm vardı 6 günlükken emzirmeye başladım sütüm çok fazlaydı şişti göğüslerim taburcu olduktan 1 2 gün sonra göğüslerim yumşadı sıktığımda süt çıkıyor ama eskisi gibi sert değil şu şekilde düşünüyorum doğru mu değil mı sizden duymak istiyorum küvezdeyken sürekli emzirmedıgım için biriktiğini ve taburcu olunca sürekli emzirdiğim için normal olduğunu düşünüyorum lütfen bana yardımcı olun LÜTFEN