Arkadaşlar kızım 2 yaşında hala ilk gün ki gibi emiyor karnı tok olsada emmek istiyor bazı geceler emmek için uyanıyor hiç emzik kullanmadı mama da yemedi hala anne sütü içiyor artık bıraktırmak istiyorum beni zorlamaya başladı göğüslerim de baya kendini saldı siz nasıl bıraktırdınız deneyimlerinizi ve önerilerinizi lütfen paylaşabilir misiniz?