Kızlar ben akşam yemeği konusunda gerçekten çok yoruldum .eşim şehir dışında çalışıyor çoğunlukla haftasonu evde onda da dışardan filan yeriz ama ben bebeğime her gün ne yapacağım bilmiyorum sizin yediklerinizden verin diceksiniz hiç akşam yemeği yemiyoruz doğru düzgün canım istemiyor bebeğimede akşam düzen kuramadım yani bizim yemekleri yemez gibi geliyor deniyorum en fazla iki kaşık yiyor 17 aylık bebeğim . Mesela kuru fasulye yaptınız nasıl yicek kabuklarını asla yutmuyor kabuksuz versem 1 yemek kaşığı anca yer . Lütfen bu aydaki bebekleriniz miktar olarak ne kadar pilav yer ne kadar ana öğün yer yada ne yer yardım edin bu gün oturdum ağladım evde yemek pişmiyor eşim yok diye sadece bebeğime yapıyorum o da yetemiyorum ne yapcağımı bilmiyorum çok yorgun hissediyorum kendimi bebeğime yetemiyorum . akşam yemeği yok yani ne yapcam ben bilmiyorum. Sürekli aynı şeyleri yazmışım ama kendimi ifade etmek zor geldi . Bu gün çok yorulduğumu hissettim eşimde yok yalnız hissettim tek başına bebek bakmak zor hele birde akşam da eve gelmeyince yoruluyorum hem anne hem baba gibi hissediyorum artık ama beni en çok bu akşam yemeği yoruyor hani herkes ailecek yiyor ya ben ne yapacağım bilmiyorum