meltemanneoldu Merhaba güzel anneler. Mamajoo biberon kullanıyordum bugün kızımın teyzesi Philips avent almış saatlerdir emiyor anca 40 CC içmiş yani o da dura kalka. 3 numara yaziyir emzik kısmında ama bu kadar sürede bana da eziyet ona da eziyet oluyor. Ağzını mi delsem acaba hızlı akması için ne yapabilirim var mı tecrübesi olan?
hemsireemom meltemanneoldu yani ben olsam delerdim aslında denemek için sonrasında emzik kısmı ayrı satılıyodu bi ara şuan bilmiyorum olmadı tekrar alırdım ucunu bebeğiniz ağzını delince biberonu kabul etmeyebilir tekrar almak zorunda kalabilirsiniz
tonymontana meltemanneoldu emzik numarasini degistireceksin kac aylik bebegin sen delersen hizli akar ve bebegin bogulabilir aventin amaci o zaten damlama yapmamasi bebek ne kadar cekerse o kadar gelir 5 aydir her urununu kullaniyorum cok memnunum
_Hera meltemanneoldu merhaba lansinoh kullanıyorum aynı sorun bende de var. Biberon ucu 3+ gösterse de saatlerce mama içmesini bekliyoruz. İçerken yoruluyor ve doydugunu zannediyor beslenmekten vazgeçiyor. Ben dayanamadım burda bir arkadaşla da konuşmuştuk oda yapmış biberon ucunu iğneyi streil hale getirip genislettim. Şimdi daha rahat tavsiye ederim hiç bişey olmuyor hatta rahat ediyor bebisler
mszid Siz delerseniz çok gidebilir bi anda isterseniz büyük emzik numarasını alın 4,5,6 olarak da var emzik kısımları
murek Ne güzel noktaya ayak basmışsınız 3 numara biberon ucu bebeğim 3 hafta yarım saat emmeye rağmen 20 30 içti aklımı kaçırıcaktım aptal avent yüzündenmiş marka değiştirdim çocuğum eskisi gibi içer oldu Allah belalarını versin