Kızlar aranızda aynı durumu yaşayan oldumu ? Doğumdan sonra 6.ayda regl oldum 7. Aydada oldum. Aralarında 30 gun vardı zaten benim hep oyle oluyor. Şimdi 3. Regl fakat olamadim bi türlü 35 gun oldu. Tırstım test yaptım negatif allahtan eminim yanlış birsey olmadığına ama😁 neden olmuyor sizce emziren anneyim etkisi varmı?