ronnie Yaklaşık bir haftadır uyandığında çığlık atıyo katıla katıla ağlıyo sanki bir yerden düşmüş gibi elim ayağıma dolanıyo memeyi ağzına verene kadar hiçbir şekilde sakinleşmiyo var mı böyle olan 3ay 22 günlük
ber25 Bizimde bugün aynısı oldu evde tektim ilk defa iğne yapılırken böyle ağlamıştı çok korktum yaa böyle bir çığlık yok
suheyla92 ber25 gaz sancisi cekiyor olabilir mi ben portakal yedikten bikac saat sonra tarif ettiginiz gibi aglamisti ve cok uzun sürmüştü bidaha agzima surmedim emzirme bitene kadar