bebeğim 3 ay 18 günlük doğduğu günden beri gözü enfeksiyonlu damlalar verdiler kullandım geçti ama şuan tek gözü ağladığında göz yaşı yerine yeşil enfeksiyon akıyor bir gözü de kup kuru yarın göz doktoruna gideceğiz ama size sormak istedim siz veya çevrenizde böyle bir durum yaşadınız mı süreç nasıl ilerledi