Bebişim emzirirken çok güzel uykuya dalıyor ama gazını çıkarmak için alınca uyanıyor bu seferde tekrar meme arıyor sürekli bu döngüdeyiz gazını çıkarmasam direkt uyusa birşey olur mu birkaç kişi boğulur falan dedi korktum böyle birşey yaşayan var mı sizde nasıl bu arada yenidoğanız 3 günlük :)