benanok Merhaba bir aylık bebeğim Var sadece emziriyorum 3.7 kg doğdu şu an 3,5 kg hala doğum kilosuna ulaşamadı mama vermedim doktor biraz daha bekleyelim dedi içim rahat değil fikriniz nedir Emzirmeye ek mama versem meme reddi olur mu
alpaslanmom_ benanok 10.gün doğum kilosuna ulaşmalıydı ilk 3 ay zaten maksimum kilo alacaklar 3 aydan sonra kilo alımı azalacak doktorunuz bu duruma ne diyo tam ?
lovebabyy benanok Doktorunuz emzirmeye devam dediyse bol bol emzirmeye devam edin bence. Mama verince memeye olan ilgileri azalıyor maalesef. Ben de öyle oldu en azından.
beybitolat benanok 1 aylık olup hala doğum kilosuna ulaşamaması yanlış değil mi ya?3 ay boyunca kilo alması gerekiyo. Bebeğine sütün yetseydi kilo alırdı bence mamaya başlamalısın
alpaslanmom_ benanok bence mama ver benim bebeğim sarılık oldu 7.gün ulaşamamıştı doktor mama başlattı kalan 30 günde 2 kilo aldı toparladı çocuk