Muhammet Muhammet eşim işyerinden getirmiş ama arkadaş bu dışarıda olur dedi bende ofis vs gördüm ama evde buna benzer görmedim sizce olurmu evde ama çok hoşuma gidiyor olurmu ayıp olurmu sizce bu arada 1.60boyunda dikenli yapraklari batınca yamultuyor adami
Meri-Mel Muhammet Bebisler kaç yaşında sağlıklı bişi mi hiç görmedim bu bitkiyi bir evde ama görselliği çok güzel imiş ☺️
Muhammet hande_12 vallami ay çok sevindim sanki eve gelen linclicek gibi hissettim peki nasıl karşılaniyor
Muhammet Meri-Mel tamm görselliği çok güzelmiş dediğin yer ilgilendirir beni oğlum 7yasinda kızımda 2yani salonda genelde kapalı ben duruşunu merak ediyordum canm❤️
Muhammet hepyerdeyizz öyle tabi ben çok sevdim de gören bozar diye korktum konurmu eminde olamadim saol Allah razolsun ❤️❤️