hazale966 en büyüğüde taşma yaptı bende 😂 göğüs yapısıyla alakalı. 3 al 2 ödeyle almıştım birini giydim diğer ikisini gittim büyüğüyle değiştirdim. Giyemiyorum elimde patladılar 🤦🏻♀️ aynı sorunu yaşadığımız için yapısal olarak benzer olduğumuzu düşünerek en güzeli Pentinin lotus sütyeni. Ucuz markalarda aynı tipler iş görüyor ama kullanım süresi daha kısa. Gerçi onlarda üstten taşma yapıyor. Doğumdan sonra ideal bedeni bulmakta dert 🤦🏻♀️