ipek0506 Kızlar hipp combioticten sma optiproya geçeli iki gün oldu fakat bebeğim kakasını yaptgnda kakası su gibi ishal gibi.mamayı değişmem gerekirmi?
ipek0506 oylesinebiri__ 6 gün sonra 3 aylık olacak.böyle bi sorunumz yoktu mama değiştkten sonra oldu.tekrr değişmelimiyim mamayı
ipek0506 obiranne3 ben iki gündür kullanıyorum.günde bir kaka yapıyosa kakası su gibi.mamadan kaynaklı diye düşünüyorum mamayı değiştirmelimiyim.bebeğinz kaç aylık?
obiranne3 ipek0506 bebeğim 1 aylık. siz çocuğunhzu daha iyi bilirsiniz, her mama her bebeğe iyi gelmeyebilir. emziriyomusunuz? emziriyosanjz arada, belki sütünüzden soğuk almışta olabilir