2prenses1anneee Bebeğim 2 aylık 3 gündür yeşil yapışık sümüksü bir kaka yapıyor sebebi nedir bilen varmı
melek456 2prenses1anneee benimde bebeğimin kakası öyleydi doktora söylediğimde normal demişti herhangi bir şeyi ifade etmiyor tek başına egzama gürültülü kaka vs yanında oluyorsa alerji olabilir demişti.