Kızlar merhaba oğlum 22 aylık 6 ay önce rota virüsü geçirdi 4 gündür oğlum ishal ilk gün kusması vardı şuan ishal su gibi yapıyor ve çok iştahsız Yediremiyorum. Resmen bir öğün bile zat zor üç kaşık. Talipte oldunuz doktorumuz. İshal mikrobu dedi yani rota gibi bol sıvı dedi 10 gun sürer dedi arada gidip Serom taktırıryorım napcam bilmiyorum 😞 evden çıkmıyoruz. Ama yine hasta oluyor artık cıkdırmak elde değil