buseee1105 3 aylığız dün yaptırdık ateşi gece biraz çıktı kontrol eldiypeım sürekli ama epey bi işhatsızlık oldu normal mi iştahsız olması sadece anne sütü ile besleniyor ama dünden beri az besleniyor ne yapmalıyım
defnesmam42 buseee1105 benim kızımda da biraz ates oda yüksek değildi o gün pek emmedi ertesi gün normal gibiydi yani belki 5 kere emiyorsa 3 kere emmistir istahsizliktan kastınız buysa normal olabilir tabi bugün icin diyorum ama yarın normale dönmesi lazım eğer yarında ates iştahsızlık varsa bir doktorunuza sorun derim
gizsen buseee1105 benim kızım de bugün rota 2. Aşısı ve menenjit özel 1. Aşısını vuruldu. Ateş hep yüksekti. Normalde sabah 4 te ateş düşürücü verecektim ateş 36.5 normal vermeyeyim dedim. 6 da bi uyandım ateş 37.7 hemen verdim. Dediğiniz Gibi çok emmiyor da. Sizin kinin yan etkileri geçti mi bakalım benimki ne zaman geçer
buseee1105 gizsen Merhaba 3 gün oldu bugün çok şükür emmeye başladı ama ilk 2 gün ateşi sürekli kontrol ettim uyumadım diyebilirim ansızın çıktığı oldu