kubyackck cnhavva gaz olduğunda bağırmiyor ama ağrı girdiğinde ağlıyor bağırıyor kucağımda karın karına yatirinca geçiyor yanlış ni tahmin ediyorum
cnhavva kubyackck gazi oldugunda ayaklarini karnina dogru ceker o sekilde aglar ben karnina yakmiycak sekilde sicak havlu koyabilirsin gazi yada sancisi varsa kaslarini gevsetmede yardimci olur belki