Heraninannesi tırnak batığı çok zor bi durum,yaşayan anlar ancak.Ama tedavi sonrası bebek bakmayı engelleyecek bi durum oluşmaz.Çekilse bile ardından ciddi bi can acısı olmuyo yani.Çok iltihaplı vs değilse genelde tel takıyorlar,çekme gereği bile duymuyorlar.Kafana takma ama biran önce git hallet boşuna canın yanmasın daha fazla