Kızlar saçım kahverengi normalde geçen heveslendim ışıltı falan yapalım diye açtık saçı sonra (eşim beğenmedi) saçım tam bekletmedik yanarsa diye turuncu gibi kalmıştı 1 hafta kadar öyle gezdim ama sonra içime sinmedi tekrar açıcı olsa saçımdan olacağım diye kuaföre gittim 7 1 kahve tonuna boyadık şuan kahve tonlu ama açıcı yapıldığı için aralarda renk eşitsizliği var turuncu yeşil yansımalı gibi. (Arkadaşımla boyadık)
Sorum şu saçımı açık renk istiyorum ama tekrar açıcı yapmaktan korkuyorum ,isterseniz fotoğrafını atabilirim saçımın, saçımı tekrar kahve tonuna mı boyasam renk otursun diye yada tarakla açıcı yapıp o şekilde bişiler mi denesem bir de yakında düğün var saçımdan olmak da istemiyorum. Fikirlerinizi merak ediyorum kızlar 🌸🫰🏻