Kızlar bir şey sorcam,ben kahve makinesi aldım fakat beklentimi karşılamadı, yada ben kullanmayı beceremedim. Alanlar çok memnun kalmış, ben kalmadım açıkçası. 2 3 kere kullandım sadece. Makine zarar görmedi sağlam şekilde duruyo, sadece ekran bantını çıkardım. Onun haricinde bütün ambalajı paketi duruyo. Sizce iade olur mu ? Bir kişide aynı benim durumu yaşamış iade etmiş kabul etmişler. Trendyoldan almıştım, koşulsuz iade gibi bir söylenti vardı sanırım. Bilgisi olan var mı