Valla günde 2,5 lt yi tek atiyorum inanılmaz kola bagimlisiyim😂hamileyken çok içmedim hafta da bir küçük şişeye düşürdüm, doğumu bekleyerek hayaller kurdum. Doğumdan sonra da ne zaman istersem içtim hiiç kisitlamadim. Oğlum da gazlı bir bebek değildi. Ama mesela bir arkadaşım emzirirken arada kaçamak bile yapsa bebişi hemen etkilenirdi. Kontrolsüz içmeeee