blair Asli1453 ben 14 promax kullanıyorum vallahi harika telefon 13 değil de üstlerini tavsiye ederim güncelleme vermezler yarın
ipekkusunannesi Asli1453 ben çok memnunum bütçen 13e yetiyorsa 13 al güncellemede iphone 5s almıycaksan çok etkilemez bide influencer değilsen saçma sapan güncelleme veriyorlar zaten
Asli1453 caniminikizleri kız ne kullanışlı olmayacak. Kayınbabamda var kayinimda var onlar tavsiye etti androidten iyi iPhone eskirmi kiz😂 valla bayıldım kamerası maşallah cam gibi kullanıyorum bakalım hayırlı olur inşallah
cilekli_soda blair promax modelleri son çıkanları hariç bulunmuyor bende 14 düşünüyorum ama zor siz ne zaman almıştınız
blair cilekli_soda ben sanırım ilk çıktığında almıştım çok da hor kullandım Allah var çok düştü ama hala şarjı 2 güne yakın gidiyor falan gerçekten çok güzel
minikmisimben 13 aldım bende yeni maddi olarak buna yetti gücümüz memnunum bana yeterli kamerası falan
Asli1453 Asli1453 uygulamayı da sırf bu yüzden indirdim sorayım diye kullanıyordum yeni telefonumada yüklemedim
Yigit_Yagiz_Moms Asli1453 iPhone eskirmi kiz Telefom eskimeyebilir ama sürüm eskiyor maalesef. Bir süre sonra güncelleme gelmemeye başlayacak
caniminikizleri Asli1453 telefon eskimez ama sürüm eskiyor malesef bende kullandım valla kendin bilirsin kullan o zaman ne diyelim hayırlısı olsun 😅