etl Kızlar hiç cevrenizde alan var mı benim cevremde yok. Eşim diyor ki 1- 1.5 milyonluk bir arabaya girelim. Şimdi ki Arabayı satıp. Sonra arabanın parası bitince satar eve yatarırız vadeli düşük bir araba alırız. Sizce mantıklı mı böyle yapan var mı?
yavruaslanlar etl dosya masrafı istiyorlar önden ve 5 ay bekliyorsun ee benim alacagım araç 5 ayda neler olur
etl serifelm şöyle düşünüyoruz şimdi arabamız 500 bin etse etmezde birazda birikim yaparsak eder yani daha erken cıkar diye düşünüyoruz. Siz kaçla girmeyi düşünüyorsunuz
Tortilla_ Seneye 1 milyon verip 2 milyon çekmeyi düşünüyoruz araba için. Şimdilik birikim yapmak hedef. Arkadaş eve yazıldı cekilisli. Bekliyo bakalım inşallah nasip olurda kura da adı cikar
etl Tortilla_ kaç tl ile giriş yaptı biliyor musunuz? Çünkü ne kadar yüksek girersek o kadar cabuk alıyormuşuz diye duyum aldım.
aley01 aley01 dosya masrafı istenmiyor organizasyon ücreti alınıyor şöyle düşünün banka size örnek veriyorum tamamen 30 bine 60 bin faiz isterken Eminevim faiz almıyor organizyaspm ücreti örneğin 30 bine 14 bin gibi herkes kendini güvenceye alıyor ben çok anlatamıyorum tabi eşimden duyduğum kadarıyla :)))